ოქრო NYMEX(უნც.)  1.303.95  +0.68%    |    პლატინა (უნც.)  835.85  +1.12%    |    ვერცხლი (უნც.)  15.383  +1.40%    |    პალადიუმი NYMEX  1.523.60  +0.59%    |    ნიკელი (ტონა)  12.987.5  +0.62%    |    ალუმინი (ტონა)  1.908.5  +0.33%    |    ნავთობი (Brent)  66.98  -0.37%    |    გაზი(NYMEX)  2.830  -0.91%    |    შაქარი LIFFE (ტონა)  12.40  -0.16%    |    ყავა(Robusta), USD (ტონა)  96.97  -0.19%    |    ხორბალი (ტონა)  451.38  -0.14%    |   
 USD 2.8079        EUR 3.037        GBP 3.6233        RUB 4.2987        UAH 1.1456        AZN 1.6559        AMD 5.8663      
gbc.ge
Eng
შესვლა    რეგისტრაცია
მომხმარებელი
პაროლი
დაგავიწყდათ პაროლი?
ინფორმაციის გამოწერის პირობები
კომპანიის სიახლეები << უკან
TOP-10 საწარმო ბრუნვის მოცულობით
3 იანვარი, 2020, 16:31
TOP-10 საწარმო ბრუნვის მოცულობით

თბილისი (GBC) – ქვეყნის მთავარი ბიზნესი სათამაშოა. ბრუნვის მოცულობით TOP-10 -იდან 6 - სლოტკლუბია,  1 - ავტომობილებით, 1- გაზით მოვაჭრე, 1-ელექტროენერგიის გამანაწილებელი კომპანია  და ერთადეთი  სამრეწველო საწარმო.

ბიზნეს სექტორის ტოპ 10 საწარმო (9m/2019  ბრუნვის მოცულობით)**


ჯორჯიან მანგანეზი

თუჯის, ფოლადის,ფეროშენადნობების წარმოება

ენერგო-პრო ჯორჯია

ელ/გამანაწელებელი

ტოიოტა კავკასია

ავტომობილებით მოვაჭრე

სოკარ ჯორჯია გაზი

საბითუმო ვაჭრობა გაზი

ბეთლაივი

აზარტული თამაშები

ლიდერ-ბეთ სლოტი

აზარტული თამაშები

ავიატორ

აზარტული თამაშები

მარსი

აზარტული თამაშები

ფულ ჰაუსი 

აზარტული თამაშები

შპს ჩემპიონები 111

აზარტული თამაშები

(ჩამონათვალი არ არის რეიტინგის მიხედვით)

 

** აზარტული თამაშების საქმიანობით დაკავებულ საწარმოთა ბრუნვის მოცულობა განისაზღვრება ყოველ ჯერზე დადებული ფსონების ჯამით.

 ყველაზე მაღალი ზრდა აჩვენა გართობა-დასვენებამ -20% და ინფორმაცია-კომუნიკაციამ +18.2%, მშპ-ის ზრდაში ყველაზე დიდი წილით გამოირჩევა  ვაჭრობა - 14.3% და უძრავი ქონების ოპერაციები - 11%.

  

 

ზრდა

წილი მშპ-ში

ინფორმაცია-კომუნიკაცია

18.2%

 

გართობა-დასვენება

19.9%

 

დამამუშავებელი მრეწველობა

 4.9%  

10.8%   

განათლება

 6.3%

-

 

Q3/2019 - მშპ 13.4 მლრდ ლარია, მშპ-ის რეალური ზრდაა +5.8%Y.Y; მშპ 1 მოსახლეზე - ₾3 611ლარი ($1 237).

ყველაზე მზარდი (Y,Y) დარგის - გართობა/დასვენება წილი მშპ-ში 5%-ზე ნაკლებია.


***დამატებული ღირებულება გამოითვლება დარგის გამოშვებიდან შუალედური ხარჯების გამოკლლებით. მაგ: ხელოვნება-გართობა-დასვენება  აკლდება ელექტროენერგიის ( სხვა კომპანიის შექმნილი ღირებულება), სარეკლამო ხარჯები.

სტატისტიკა რამდენიმე კვლევით დგება, საბაზისოა  ბიზნესსტატისტიკა, კვარტალური და წლიურ ანგარიშგმგებელი კომპანიების მიხედვით. ემატება შინამერნეობების კვლევა  ოჯახების მიხედვით, რაც უდარდება ბიზნესსტატისტიკას და სოციოლოგიური კვლევები, მაგ: რესტორნში ან სხვა გასართობ ობიექტში რამდენი  დახარჯეს

 

 

 

 

 

მსგავსი სტატიები
გამოკითხვა
სიახლეების არქივი
ორშ სამ ოთხ ხუთ პარ შაბ კვ
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 
სპონსორები