ოქრო NYMEX(უნც.)  1.303.95  +0.68%    |    პლატინა (უნც.)  835.85  +1.12%    |    ვერცხლი (უნც.)  15.383  +1.40%    |    პალადიუმი NYMEX  1.523.60  +0.59%    |    ნიკელი (ტონა)  12.987.5  +0.62%    |    ალუმინი (ტონა)  1.908.5  +0.33%    |    ნავთობი (Brent)  66.98  -0.37%    |    გაზი(NYMEX)  2.830  -0.91%    |    შაქარი LIFFE (ტონა)  12.40  -0.16%    |    ყავა(Robusta), USD (ტონა)  96.97  -0.19%    |    ხორბალი (ტონა)  451.38  -0.14%    |   
 USD 2.7141        EUR 2.7662        GBP 3.2835        RUB 4.5071        UAH 0.7349        AZN 1.6007        AMD 6.6998      
gbc.ge
Eng
შესვლა    რეგისტრაცია
მომხმარებელი
პაროლი
დაგავიწყდათ პაროლი?
ინფორმაციის გამოწერის პირობები
მთავარი მოვლენები << უკან
ღვინის სააგენტო საერთაშორისო მარკეტინგში ₾3.2 მლნ-ს დახარჯავს
გიგა თვაური
2 ივნისი, 2022, 12:01
ღვინის სააგენტო საერთაშორისო მარკეტინგში ₾3.2 მლნ-ს დახარჯავს

თბილისი (GBC) - ღვინის ეროვნული სააგენტო 2022 წელს საერთაშორისო გამოფენებში, ფესტივალებსა და ფორუმებში 3.2 მლნ ლარს დახარჯავს (2021 -380 000 ).

 

იზრდება ადგილობრივ ბაზარზე  მარკეტინგული აქტივობები (ფსეტივალი/გამოფენა). ამ მიმართულებით წლევანდელი ბიუჯეტი 779ნ 000 ლარია (2021 - ₾ 285 000; +173%Y.Y)

 

 ახალი ბაზრის ათვისების ფარგლებში კი ღვინის ეროვნული სააგენტო სამხრეთ კორეაში გამართავს ღონისძიებებს სადაც 192 ათას ლარს დახარჯავს.

 

 არსებული ბაზრებიდან სააგენტო მნიშვნელოვნად ზრდის მარკეტინგულ ხარჯს გერმანიაში. სააგენტო გერმანიაში 950 ათას ლარს დახარჯავს,რაც წინა წელთან შედარებით 132%-იანი ზრდაა.

 

 სააგენტომ 2021 წელს აშშ-ში მარკეტინგის მიმართულებით $1მლნ დოლარი დახარჯა. ამავე წელს აშშ-ში ღვინის ექსპორტმა კი $4.9 მლნ შეადგინა.

მსგავსი სტატიები
გამოკითხვა
სიახლეების არქივი
ორშ სამ ოთხ ხუთ პარ შაბ კვ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
სპონსორები