თბილისი (GBC) - 24 აპრილს თბილისში ციფრული დიზაინის ფესტივალი Touch RGB გაიმართა. ღონისძიება მეორე წელია, ხორციელდება და მისი მიზანი საქართველოსა და რეგიონში ამ დარგის წარმომადგენლების გაძლიერებაა პროფესიული უნარების განვითარების, ახალი კონტაქტების და მსოფლიო ბაზრისთვის მომზადების გზით. ფესტივალის მხარდამჭერი საქართველოს ბანკია.

ღონისძიებას 450-მდე ადამიანი დაესწრო და იგი რამდენიმე თემას აერთიანებდა, მათ შორის იყო:

  • UI/UX დიზაინი;
  • გენერირებული დიზაინი — (კრეატივი, AI, ახალი მედიები);
  • Motion Design, 3D;
  • AR, VR, XR

ღონისძიებაზე წარმოდგენილი იყო პრეზენტაციები, პანელური დისკუსიები, ვორკშოპები, ე.წ. პორტფოლიო რევიუები და სხვა. მასში მონაწილეობა მიიღეს 12-მა სპიკერმა 6 ქვეყნიდან, მათ შორის ისეთი გლობალური კომპანიებიდან როგორებიცაა Netflix, Discord, Hanzo-დან და სხვები.

ღონისძიების მთავარი პარტნიორები იყვნენ საქართველოს ბანკი, Fabrika, Holy Motors, GIPA. ქომუნითი პარტნიორები — Design Institute, Comm School, DAS, smart academy და ProductTank.

აღსანიშნავია, რომ საქართველოს ბანკი ღონისძიებას მხარს უჭერდა ბიზნეს 360°-ის ფარგლებში. ბიზნეს 360° პლატფორმაა, რომელიც ყველა იმ შესაძლებლობას აერთიანებს, რასაც საქართველოს ბანკი მცირე და საშუალო ბიზნესისთვის ქმნის — იქნება ეს საგანმანათლებლო პროექტები, განვითარებაზე ორიენტირებული პროგრამები, შეთავაზებები, ღონისძიებები, სექტორული კვლევები თუ სხვა.