GE EN
სხვა სიახლეები
საქართველოს ბანკის კამპანიები Epica Awards-ის შორთლისტში მოხვდა

Cultural Insights-  Kupata’s Legacy Influencer & Creator Marketing- Kupata’s Legacy Publication Design- SUPERMARKET "Iveria - Independence issue" Websites- Windfor's "Blood | Bank of Georgia" აღსანიშნავია, რომ Epica Awards მარკეტინგისა და საკომუნიკაციო სფეროს ჟურნალისტებისთვის განკუთვნილი შემოქმედებითი დაჯილდოებაა. ის პირველად 1987 წელს ჩატარდა და დღესდღეობით, 60 ქვეყნის წამყვანი გამოცემების 200 რედაქტორს აერთიანებს. კონკურსში მონაწილეობის მიღება შეუძლიათ სააგენტოებს, დიზაინ სტუდიებს, ფროდაქშენ კომპანიებს, ციფრულ მარკეტერებს და საკომუნიკაციო სფეროს, პრაქტიკულად ყველა წარმომადგენელს. წლევანდელი Epica Awards-ის სრული შორთლისთის ნახვა შესაძლებელია ბმულზე.ინფორმაციისთვის, Epica Awards-ის ოქროსა და გრან პრის გამარჯვებულები 2025 წლის 16 დეკემბერს, ონლაინ ღონისძიების დროს გამოვლინდებიან. რაც შეეხება ვერცხლისა და ბრინჯაოს გამარჯვებულებს, მათი ვინაობა Epica Awards-ის ვებგვერდზე, 17 დეკემბერს გამოქვეყნდება. (R)

1764160747

ვაკეში სკოლის და საბავშვო ბაღის ბუფეტი დახურეს

შემოწმებისას გამოვლინდა ვადაგასული ფრინველის ხორცი, ეტიკეტირების წესის დარღვევა და კრიტიკული შეუსაბამობა.ბიზნესოპერატორი დაჯარიმდა და საწარმოო პროცესი შეუჩერდა. სურსათის ეროვნული სააგენტო უწყვეტ რეჟიმში ახორციელებს სკოლებისა და სკოლამდელი აღზრდის დაწესებულებების კვების ბლოკების შემოწმებას.სააგენტო მოუწოდებს მომხმარებელს დარღვევის დაფიქსირების შემთხვევაში, ინფორმაცია დატოვოს ცხელ ხაზზე - 15 01.სამომხმარებლო ბაზრის ერთობლივი მონიტორინგი და მოსახლეობის აქტიური ჩართულობა სურსათის ეროვნულ სააგენტოს საშუალებას მისცემს, დროულად გამოავლინოს და აღმოფხვრას შეუსაბამობები.

1764154937

საფრანგეთის საბაჟო ადმინისტრაციის ორგანიზებით გამართული უწყებათაშორისი...

სწავლება სახელწოდებით - „პორტების უსაფრთხოება და ნარკოტიკებით ვაჭრობის წინააღმდეგ ბრძოლა,  შავი ზღვიდან ევროკავშირამდე"გახსნეს და მონაწილეებს მისასალმებელი სიტყვით მიმართეს საფრანგეთის რესპუბლიკის საგანგებო და სრულუფლებიანმა ელჩმა საქართველოში, ოლივერ კურტომ, ასევე შინაგან საქმეთა მინისტრის მოადგილემ, ალექსანდრე დარახველიძემ და შემოსავლების სამსახურის საბაჟო დეპარტამენტის უფროსმა, მიხეილ ჩოკოშვილმა. სემინარი მიზნად ისახავს შავი ზღვის აუზის ქვეყნებში ნარკოტიკებით ვაჭრობის წინააღმდეგ საბრძოლველად სახელმწიფოთა თანამშრომლობის გაძლიერებას.აღნიშნული სწავლების ფარგლებში, მხარეების მიერ, დეტალურად იქნა განხილული ისეთი საკითხები, როგორიცაა შავი ზღვის აუზის ქვეყნებში არსებული პორტების უსაფრთხოებისა და საერთაშორისო ნარკოტიკებით უკანონო ვაჭრობის წინააღმდეგ ბრძოლის კუთხით არსებული გამოწვევები. სამუშაო შეხვედრისას, საბაჟო დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა, ხაზი გაუსვა გაზრდილი ტვირთნაკადების მართვის კუთხით, უწყებებს შორის კოორდინირებული საქმიანობის და პარტნიორი ქვეყნების საბაჟო ადმინისტრაციების მჭიდრო თანამშრომლობის მნიშვნელობას.საერთაშორისო სემინარის მონაწილეებს შემოსავლების სამსახურის საბაჟო დეპარტამენტის რისკების მართვის სამმართველოს წარმომადგენლებმა დელეგაციის წევრებს წარუდგინეს ვრცელი პრეზენტაცია იმ რისკის ინდიკატორების შესახებ, რომელთა საფუძველზეც ოპერატიულად იდენტიფიცირდება და კონტროლდება აკრძალული საქონლის საქართველოს საბაჟო ტერიტორიაზე გადაადგილება.გაფართოებულ ფორმატში მიმდინარე შეხვედრაში მონაწილეობა მიიღეს ევროპის 13 ქვეყნის სამართალდამცავი ორგანოების წარმომადგენლებმა, ასევე იტალიის საგანგებო და სრულუფლებიანმა ელჩმა საქართველოში, მასიმილიანო დ'ანტუონომ, შინაგან საქმეთა სამინისტროს თანამშრომლებმა, შემოსავლების სამსახურის საბაჟო დეპარტამენტის რისკების მართვის სამმართველოსა და საერთაშორისო ურთიერთობათა დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა პირებმა.ღონისძიების ფარგლებში, ღონისძიების მონაწილეებმა ბათუმის პორტის ინფრასტრუქტურა დაათვალიერეს და კონტეინერების საბაჟო კონტროლის პროცედურებს ადგილზე გაეცნენ.(R)

1764150665

საარჩევნო ადმინისტრაცია საინფორმაციო სივრცის კვლევის მორიგ ანგარიშს აქ...

ანგარიშის მიხედვით სულ დამუშავდა 902 ინფორმაცია. ყოველდღიურად გავრცელებულ ინფორმაციაზე დაკვირვების და ანალიზის შედეგად გამოიკვეთა დაინტერესებული მხარეების მხრიდან საარჩევნო ადმინისტრაციის, მისი ხელმძღვანელი პირებისა და მუნიციპალიტეტის ორგანოთა არჩევნების დისკრედიტაციის არაერთი მცდელობა, დეზინფორმაციული, მანიპულაციური და იმიჯის შემლახავი განცხადებები. დამუშავებული ინფორმაციიდან 143 იყო დეზინფორმაცია, 128მანიპულაცია, 8 კი იმიჯის შემლახავი. მადისკრედიტირებელი ინფორმაციის გამავრცელებლები ძირითადად იყვნენ ცალკეული მედიასაშუალებები, პოლიტიკური პარტიის წევრები, არასამთავრობო ორგანიზაციები და  საერთაშორისო აქტორები. საინფორმაციო სივრცეზე დაკვირვებამ ნათლად აჩვენა, რომ დაინტერესებული პირები კამპანიურად, იდენტური, დეზინფორმაციული და მანიპულაციური ნარატივების გავრცელებით ცდილობდნენ ცესკოსა და მისი ხელმძღვანელების დისკრედიტაციას. მსგავსი რიტორიკა სავარაუდოდ მიზნად ისახავდა არა მხოლოდ ცესკოს ხელმძღვანელი პირების მიმართ საზოგადოებაში არასწორი აღქმების გაჩენა/დამკვიდრებას, არამედ საარჩევნო ადმინისტრაციის იმიჯის დაზიანების მცდელობით, მიმდინარე არჩევნებთან დაკავშირებით უნდობლობის გამოწვევის მცდელობას.აღსანიშნავია, რომ დეზინფორმაციული ნარატივების გასავრცელებლად დაინტერესებული მხარეები იყენებდნენ ერთსა და იმავე სქემატურ მოდელს. კერძოდ, დეზინფორმაციის ტალღა უმეტესად იწყებოდა კონკრეტული აქტორის მიერ სოციალურ ქსელში კონკრეტულ საკითხზე გამოქვეყნებული არასწორი და მანიპულაციური შინაარსის განცხადების გამოქვეყნებით. შემდგომ კი თემის განვრცობა და ინტერპრეტირება ხდებოდა ცალკეული მედიასაშუალებებით, პოლიტიკოსებისა და არასამთავრობო ორგანიზაციების წარმომადგენლების მიერ გაკეთებული განცხადებების საშუალებით. აღნიშნული განპირობებული იყო არა ობიექტური შეფასებით, არამედ პოლიტიკურად მოტივირებული პოზიციებით საარჩევნო ადმინისტრაციის და ზოგადად, საარჩევნო პროცესის დისკრედიტაციის მცდელობის მიზნით.მოცემულ საანგარიშო პერიოდში საინფორმაციო სივრცეზე დაკვირვებამ აჩვენა, რომ დაინტერესებული მხარეების მიერ წარმოებული დეზინფორმაციული კამპანიები მიმართული იყო საზოგადოების განზრახ შეცდომაში შეყვანის მცდელობისკენ. ზემოთ აღნიშნული აქტორების სავარაუდო მიზანს წარმოადგენდა 4 ოქტომბრის არჩევნების დისკრედიტაცია და საზოგადოებაში მუნიციპალიტეტის ორგანოთა არჩევნების მიმართ უნდობლობის გაჩენა.ცხადია, რომ დეზინფორმაციული კამპანიები ქმნის რისკს, არჩევნების მიმართ ნდობის ხელოვნურად შემცირებასთან დაკავშირებით. ეს კიდევ ერთხელ ადასტურებს, რომ საინფორმაციო გარემოს მიზანმიმართული მანიპულირება წარმოადგენს ერთ-ერთ მნიშვნელოვან გამოწვევას, რომელიც საჭიროებს მუდმივ მონიტორინგსა და სათანადო რეაგირებას, რათა საზოგადოებას მიეწოდოს გადამოწმებული ინფორმაცია.სწორედ ამ მიზნით, საინფორმაციო-ანალიტიკური განყოფილება საინფორმაციო სივრცის მონიტორინგს ახორციელებს როგორც საარჩევნო, ისე არასაარჩევნო პერიოდში, რათა საარჩევნო საკითხებთან დაკავშირებით დეზინფორმაციის გამოვლენის შემთხვევაში, განხორციელდეს დროული და შესაბამისი რეაგირება და საზოგადოებას მიეწოდოს გადამოწმებული და ზუსტი ინფორმაცია.(R)

1764149469

თიბისი კონცეპტის შეთავაზებების ფარგლებში დაიბრუნეთ 30% ულიმიტოდ გალერი...

TBC Concept Visa Platinum, Visa Signature, TBC Concept Miles&Smiles Visa Signature Travel Card, Visa ertguli Signature- შეთავაზება მოქმედებს ყველა ამ ბარათსა და მის ციფრულ ანალოგებზე. მთავარია, გადახდა გალერია თბილისის ფიზიკურ მაღაზიებში, თიბისის პოს-ტერმინალზე განახორციელოთ.გაეცანით, გალერია თბილისის პარტნიორი ობიექტების ჩამონათვალს და არსებულ ფასდაკლებებთან ერთად, მიიღეთ დამატებითი სარგებელი- შეიძინეთ უფრო მეტი, ვიდრე სხვა დროს:Lutecia, Eshvi, L'occitane, Topsport, JYSK, Manamo Home, DKNY, AW LAB, Jacadi, Okaidi, Studio Shoes Gallery, Lacoste, Gant, Tommy Hilfiger, Atrio, Pinko, Twinset, Furla, Trussardi, Elena Miro, Hogan, Bene Shoes, Lion Of Porche, Pepe Jeans, Hackett, Marco P’olo, Original Marines, Mayoral, Miniso, Espacho, Romani, Home, NYX, Roberto bravo, Qartuli Kalata, Pendanti, Izipizi, Katrini, Kocos - Korean Cosmetics, Mova Jewelry, Delfos, Karl Lagerfeld, Zapatero Espanol, Gianfranco Ferre, Tresor, Stenders, Sulakauri Publishing, Yves Rocher, Franco Fontana, Monalissa, Women secret, Biblusi, XS Toys, Carter’s, Patrizia Pepe, Superdry.შეთავაზების დამატებითი პირობები იხილეთ ბმულზე.Black Friday-ის ყველა შეთავაზების სანახავად, ეწვიეთ თიბისი კონცეპტის შეთავაზებების გვერდს.გახდით თიბისი კონცეპტის მომხმარებელი და ისარგებლეთ პრივილეგირებული საბანკო მომსახურებითა და შეთავაზებებით.(R)

1764148807

თბილისში 1 კვ/მ ბინის საშუალო ფასი $1 347-მდე გაიზარდა

გასული წლის ოქტომბერში კი 21%-ზე იყო. მათივე ინფორმაციით, ოქტომბერში თბილისში გასაყიდი ბინის საშუალო ფასი წლიურად 4%-ით 1 347 დოლარამდე გაიზარდა.2025 წლის ოქტომბერში, გაყიდული ბინების უდიდესი ნაწილი მცირე კატეგორიაზე 50-დან 75 კვ.მ-მდე მქონე ფართობზე მოდის. რაც შეეხება 75-დან 125 კვ.მ-მდე ბინებს, 2%-ით გაიზარდა და 22% შეადგინა. ამასთან, ყველაზე მცირე წილის მქონე კატეგორიამ (125 კვ.მ-ზე მეტი ფართის მქონე ბინები) ჯამური გაყიდვების 5% შეადგინა.ფასებს რაც შეეხება, TBC Capital-ის კვლევის მიხედვით, 2025 წლის ოქტომბერში მეორად ბაზარზე ყველაზე ძვირი ერთი კვადრატული მეტრი ვაკეში ღირდა - 2 299 დოლარი, ყველაზე იაფი კი სამგორში - 1 118 დოლარი. ვაკე - 2 299 დოლარი მთაწმინდა - 2 247 დოლარი საბურთალო - 1 552 დოლარი ჩუღურეთი - 1 468 დოლარი კრწანისი - 1 451 დოლარი დიდუბე - 1 354 დოლარი ისანი - 1 217 დოლარი ნაძალადევი - 1 163 დოლარი გლდანი - 1 149 დოლარი დიდი დიღომი - 1 143 დოლარი სამგორი - 1 118 დოლარი TBC Capital-ის მიმოხილვაში ასევე აღნიშნულია, რომ 2025 წლის ოქტომბერში, თბილისის უძრავი ქონების ბაზარზე ჯამში 4129 ბინა გაიყიდა, რაც წლიურ ჭრილში 13%-იან ზრდაა.2025 წლის 10 თვის განმავლობაში ჯამურად გაყიდული ბინების რაოდენობა წლიურად 3%-ით არის გაზრდილი. მსგავსი ზრდა საინვესტიციო ბანკის შეფასებით, ნაწილობრივ განპირობებულია დიდი სამშენებლო პროექტების ექსპლუატაციაში მიღებით.

1764148472